proc dat prednost linuxu?

Jiří Cvrk cvrk na mbox.dkm.cz
Sobota Únor 16 18:09:45 CET 2002

Dd,
NetWare 3.12tka mi vzdycky vyhovovala. Problem je, ze dotycni maji 3.11 pro
50. Nova 6tka pro 50je asi za 250 000,- a to je docela dost.
Vykon samby pro 40 mi vrta hlavou. Dat je par giga, tak, 10. Uvazuji o 3ks
100Mbps kartach, reseni s jednou gigabitovou kartou zatim zavrhuji.

--
J.C.
http://digital.zde.cz