proc dat prednost linuxu?

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Sobota Únor 16 19:23:48 CET 2002

> NetWare 3.12tka mi vzdycky vyhovovala. Problem je, ze dotycni maji 3.11
pro
> 50. Nova 6tka pro 50je asi za 250 000,- a to je docela dost.
> Vykon samby pro 40 mi vrta hlavou. Dat je par giga, tak, 10. Uvazuji o 3ks
> 100Mbps kartach, reseni s jednou gigabitovou kartou zatim zavrhuji.

Mezi 3.11 a 3.12 zase tak velky rozdil neni, nechal bych to jak to je. NW 6
bych ovsem nekupoval, je to moc penez, to uz by bylo oprvadu lepsi nasadit
nt nebo sambu. NT budou pro windoze stanice jako fileserver asi lepsi
reseni.
Z.M.