LILO a cylindry

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na centrum.cz
Neděle Únor 17 10:13:38 CET 2002

On Sat, Feb 16, 2002 at 10:21:06PM +0100, Tomáš Vondra wrote:
> /hda1 3 GB FAT32 pro Windows
> /hda5 20 MB ext2 pro /boot
> /hda6 4.5 GB FAT32
> /hda7 3 GB ext2
> /hda8 200 MB swap
>
>   Nerikam ze je to nejlepsi nebo jedine spravne reseni, ale proste to
> tak mam a bez problemu to funguje. LILO jsem si nechal zapsat ho /hda5
> a nikoliv do MBR, a pouzivam XOSL (viz. http://www.xosl.org ).

Při použití XOSL to může fungovat, ale bez něj je nutné LILO nechat
zapsat do nějaké PRIMÁRNÍ oblasti. V tomto příkladu např. takto:

/hda1   3 GB FAT32 pro Windows
/hda2 * 8 MB ext2 pro /boot  - s LILO
/hda5   4.5 GB FAT32
/hda6   3 GB ext2