kde se chytit - konfigurační volby pro kompilaci

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Neděle Únor 17 18:18:37 CET 2002

On Sun, 17 Feb 2002, nonsense wrote:

> omlouvam se předem, pokud někoho hrubě urazím nezanalostí, ale nějak se
> nemohu dopátrat řešení násleujícího :
> - zkopíruji si zdrojáky k balíku, který chci instalovat
> - tento někde (vhodně) rozbalím
> a teď
> potřeboval bych zjistit, jestli existuje nějaký soubor, něco jako
> "dokumentový kořen", kde je možné zjjistit, jaké další dokumenty v balíku
> najdu a případně co v nich (velmi stručně) je.

Pokud dany program (resp. balicek) dodrzuje zavedena pravidla, tak byste
mel po jeho rozbaleni v jeho hlavnim adresari najit soubory jako INSTALL,
README, ... a v nich pripadne odkazy na dalsi dokumentaci (typicky v
adresari doc).

> Když např. chci zkompilovat nějaký balík ze zdrojáků, configurační příkaz
> dovolí hromadu voleb. Asi blbě heldám, ale nějak se mi nepovedlo najít jejich
> popis/seznam.

Dost z nich je standardizovanych, za predpokladu, ze je pouzit ke
konfiguraci skript configure z GNU autotools. Mrknete do dokumentace k
autotools (typicky se jedna o nastaveni ruznych cest, atd.).
Pokud je pouzit nejaky "obskurni" nestandardizovany postup konfigurace,
tak by mel byt nekde popsany v dokumentaci ;)

--
JiKos.