kde se chytit - konfigurační volby pro kompilaci

Matej Cepl ceplma00 na yahoo.com
Pondělí Únor 18 17:45:32 CET 2002

On Sun, Feb 17, 2002 at 06:18:37PM +0100, Jirka Kosina wrote:
> [...]

./configure --help | less

docela pomůže, ale není to aboslutně 100%. Jinak většina
moderních balíčku má v rootu soubor INSTALL, který obsahuje popis
instalace.

Matěj

--
Matej Cepl, ceplma00 na yahoo.com
138 Highland Ave. #10, Somerville, Ma 02143, (617) 623-1488

Nothing in progression can rest on its original plan.  We may as
well think of rocking a grown man in the cradle of an infant.
	-- Edmund Burke