problem s Apachem ?

Jiří Šváb svab na ablenet.cz
Neděle Únor 17 18:21:40 CET 2002

Zdar linuxaci,

mam takovej problem.
Na serveru s RH7.1 mi bezi pod apachem (1.3.19) nekolik virtualnich domen.
Vsechny jedou v pohode az na jednu. Stranky,ktere se pod touto nachazeji, se nacitaji desne pomalu. Nekdy se ani nenactou cele. Kdyz klepnu v prohlizeci na refresh, natahne se toho nekdy o neco vic, nez v predchozim natazeni.
Kdyz se mrknu do logu httpd, obcas to tam vypise, ze nektere soubory (obrazky gif) neexsistuji. Kdyz se podivam do adresaru, tyto "chybejici soubory" tam jsou.
Zkousel jsem nastavovat ruzne process limity pro tuto domenu, ale ani to nepomohlo.
Celou virtualni domenu jsem pak zrusil, prestehoval jeji directory jinam a nastavil ji na chlup stejne podle tech ostatnich, ktere bezi bez problemu.
Ani to nepomohlo.
Netusite nekdo, odkud by mohl vitr vanout? Nastaveni adresare domeny je samozrejme spravne.

Dikes za kazdej napad, ci radu.

Smash