problem s Apachem ?

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Neděle Únor 17 18:26:03 CET 2002

On Sun, 17 Feb 2002, Jiří Šváb wrote:

> Na serveru s RH7.1 mi bezi pod apachem (1.3.19) nekolik virtualnich
> domen. Vsechny jedou v pohode az na jednu. Stranky,ktere se pod touto
> nachazeji, se nacitaji desne pomalu. Nekdy se ani nenactou cele. Kdyz
> klepnu v prohlizeci na refresh, natahne se toho nekdy o neco vic, nez v
> predchozim natazeni. Kdyz se mrknu do logu httpd, obcas to tam vypise,
> ze nektere soubory (obrazky gif) neexsistuji. Kdyz se podivam do
> adresaru, tyto "chybejici soubory" tam jsou. Zkousel jsem nastavovat
> ruzne process limity pro tuto domenu, ale ani to nepomohlo. Celou
> [...]

To je fakt divny.

Kdysi se mi nejaka starsi verze apache taky chovala co se rychlosti tyce
podezrele, a kupodivu zabralo, kdyz jsem vypnul HostNameLookups - pritom
jinak reverzni resoling fungoval dobre, v tom chyba nebyla, mozna to tam
meli nejak divne implementovane, do zdrojaku jsem se tenkrat nedival.

Zkuste vypnout reverzni dotazy na klienta. Ale je to jen strileni od boku.

--
JiKos.