Update SuSE kernelu

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Neděle Únor 17 18:20:56 CET 2002

   From: SuSE.Linux na seznam.cz
   Date: Sun, 17 Feb 2002 01:28:32 +0100

Zdravím,

   > Stáhl jsem si
   > ftp://ftp.suse.com/pub/people/mantel/next/RPM/kernel-source-2.4.17.SuSE-42.i
   > 386.rpm ale nejde mi to naistalovat, protože mi SuSE Linux 7.1 hlásí
   > konflikty verzí.

Co přesně děláte, co očekáváte, že to udělá, co to opravdu udělalo a co to
doopravdy nahlásilo?

   > Přitom tohle funguje bezproblému
   > ftp://ftp.suse.com/pub/people/mantel/next/RPM/k_i386-2.4.17-56.i386.rpm.

To je binární kernel. Balíček uvedený výše obsahuje zdrojové texty...

   > Přeinstaloval jsem kvůli tomu Linux čistě od nuly, ale pořád ten samý
   > problém.

To bylo samozřejmě úplně zbytečné.

   > + Prosím, jak v RPM najdu a rozbalím si z něj konkrétní soubor, když to RPM
   > nejde nainstalovat kvůli konfliktům ? Zkoušel jsem do toho vlézt MidNightem,
   > ale ukázalo mi to jen informace. tar.gz soubory prochází normálně, ale RPM
   > bohužel neumí.

V novějších verzích to už možné je. Pořád ještě můžete použít rpm2cpio. Viz
jeho manuálová stránka.

   > (konkrétně z toho chci dostat SuSEácký ".config", abych podle něho
   > mohl kompilovat i jiná jádra)

zcat /proc/config.gz? Není v adresáři
ftp://ftp.suse.com/pub/people/mantel/next/ náhodou i kompletní zdrojový
text včetně konfiguračního souboru? ;-)
--
Pavel Janík

jfs (beta 0.3.4) has a major bug in "rm -rf tree/", so remove was done
twice for complete removal.