xclipboard load file

Michal Krause michal na krause.cz
Pondělí Únor 18 10:45:22 CET 2002

On 18/02/2002, Petr Vanek wrote:

> existuje nejaka moznost, jak vlozit data do xclipboardu jinak nez
> pomoci mysi?
>
> neco jako bufferfile v screen. jde o to, ze mam-li nejaka data v
> souboru, musim jej napriklad pro vlozeni do browseru otevrit v editoru
> a cely oznacit mysi, coz pri textech vetsi delky neni to nejlepsi
> reseni...

Obavam se, ze to nebude tak jednoduche. Jak jsem stacil pochopit pri
psani wmcliphistu, clipboard v X funguje tak, ze aplikace oznami, ze
neco uklada, X server si to poznaci, a kdyz pak nekdo pozada o vlozeni,
rekne si teprve o data puvodni aplikaci. Tudiz by pro Vase ucely musel
stejne bezet nejaky program, ktery by to zaridil a pak uz je skoro
jedno, jestli je to editor nebo neco specialniho. Problem s kopirovanim
(pokud dobre chapu, ze Vam vadi kopirovani z terminalove aplikace) by
mel vyresit libovolny editor pro X - treba xedit - nebo neco
inteligentnejsiho, co ma funkci Select All.

S pozdravem
                        Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka