Red Hat 7.1CZ na slabem PC

Matej Cepl ceplma00 na yahoo.com
Pondělí Únor 18 17:48:51 CET 2002

On Sun, Feb 17, 2002 at 08:34:16PM +0100, František Barančík wrote:

> Vyzkouset distribuci, ve ktere ma mensi naroky instalator.

Konkrétně Debian je mnohem modulárnější (implicitně prý
nainstaluje jenom minimální distribuci, do které se pak dotahuje
další stuff) a asi i lepší, co se týče správy balíčků. Kdybych
začínal znovu, asi bych si ho vybral, ale už jsem investoval
tolik do RedHatu, že se mi nechce přelejzat.

	Hezký den

		Matěj

--
Matej Cepl, ceplma00 na yahoo.com
138 Highland Ave. #10, Somerville, Ma 02143, (617) 623-1488

I know of no country in which there is so little independence of
mind and real freedom of discussion as in America.
	-- Alexis de Tocqueville