Red Hat 7.1CZ na slabem PC

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Pondělí Únor 18 18:56:00 CET 2002

On Mon, 18 Feb 2002, Matej Cepl wrote:

> Konkretne Debian je mnohem modularnejsi (implicitne pry
> nainstaluje jenom minimalni distribuci, do ktere se pak dotahuje
> dalsi stuff) a asi i lepsi, co se tyce spravy balicku. Kdybych
> zacinal znovu, asi bych si ho vybral, ale uz jsem investoval
> tolik do RedHatu, ze se mi nechce prelejzat.

Haha, tak to je krasna nahra na smec! :)

To dobre z obou distribuci se snazi prevzit distribuce Mandrake.
Ma system taktez jako RH postaveny na RPM, vetsinou neni nutne ani
prekompilovavat a i v pripade nutne prekompilace je vse temer trivialni
vyrobou ze SRPMS.
Z Debianu je prevzat dobry zpusob deleni balicku na mensi nezavislejsi
celky, takze pro beh aplikace nepotrebujete instalovat x-mega navic a
hlavne stale lepsici system spravy balicku, ne nepodobne Debianimu, kdy
jsou vyreseny zavislosti a pri instalaci balicku jsou take nainstalovany i
prislusne potrebne knihovny.

Urcite ho zkuste, znam nekolik lidi (vcetne me :)), kteri presli z RH na
MDK, ale zpatky uz zadny :)

A aby toho chvaleni nebylo dost, pridavam odkaz na review Beta verze 8.2,
ktera obdrzela v hodnoceni 4 acka, trikrat dokonce A+ :
http://www.ofb.biz/article.php?sid=75&mode=o=0

R.V.