proc dat prednost linuxu?

Lukas Cirkva L.Cirkva na sh.cvut.cz
Pondělí Únor 18 18:20:58 CET 2002

Hoj.

Dan Ohnesorg napsal/a:
> On Mon, 18 Feb 2002, Lukas Cirkva wrote:
>
> Nevidel jsem sambu za takovych podminke na vlastni oci, ale HP tvrdi, e
> kdyz samba bezi na HPUX, tak obslouzi 9000 soucasne pripojencyh klientu.

<flame>
Myslim, ze za cenu HP reseni jsem schopen se podobnemu vykonu take
priblizit.
</flame>

> Asi bych ty lidi migroval postupne, vyzuival toho, ze pres policy se da
> rict, ze nektere soubory se z profilu vyjmou (cache od IE) a take toho, ze
> v sambe muzete klientovi posilat jmeno share, kde ma profil, vcetne jmena
> serveru, takze se bude sice autroizovat proti jednomu serveru, ale profily
> bude tahat z jine masiny. 300 smb klientu jsem uz videl (i kdyz bez
> profilu) a nestezovali si na rychlost.

Mohl by jste to prosim popsat blize, neni mi totiz jasne o cem presne
pisete... Jak ty lidi migrovat postupne, kdyz se vsichni prihlasuji na
jeden jediny Novell servr (napada mne jen predrazena nejaka chytra sitova krabicka).

Lukas Cirkva