proc dat prednost linuxu?

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Pondělí Únor 18 13:10:17 CET 2002

On Mon, 18 Feb 2002, Lukas Cirkva wrote:

> V soucastne dobe mame asi 3tis uzivatelu pouzivajicich stahovani NT-profilu
> (miliony malych souboru) a  emailu. Ve spickach se pripojuje az 300uzivatelu
> naraz, coz Novell pri soucastne konfiguraci zvlada velmi spatne, ale zvlada.
> Maily neni problem oddelit a dat na jiny stroj, ale NT-profily problemem
> jsou. Ja osobme mam zkusenosti, ze Samba je vyborna pri nekolika velikych
> souborech, ale na malych je velmi pomala.

Nevidel jsem sambu za takovych podminke na vlastni oci, ale HP tvrdi, e
kdyz samba bezi na HPUX, tak obslouzi 9000 soucasne pripojencyh klientu.

Asi bych ty lidi migroval postupne, vyzuival toho, ze pres policy se da
rict, ze nektere soubory se z profilu vyjmou (cache od IE) a take toho, ze
v sambe muzete klientovi posilat jmeno share, kde ma profil, vcetne jmena
serveru, takze se bude sice autroizovat proti jednomu serveru, ale profily
bude tahat z jine masiny. 300 smb klientu jsem uz videl (i kdyz bez
profilu) a nestezovali si na rychlost.

Z hlediska tahani profilu neni kriticke ani tak kolik tech lidi je, ale
jak casto se prihlasuji. Profil se synchronizuje jednou pri prihlaseni a
jednou pri odhlaseni. Ve skole je to treba problem, protoze zacne
prestavka a hned se hlasi X lidi, ale pak zase hodinu nic.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Povzbuzováním prospěješ často více než káráním.
HORTANDO SAEPE PLUS PRODERIS QUAM VITUPERANDO.