vymenitelna mechanika

pavel pavel na it.cas.cz
Úterý Únor 19 10:01:59 CET 2002

Mam take notebook IBM T series a osvedcil se mi jeden trik.
Notebook zavru, chvilicku pockam az usne a pak s klidem vymenim
zarizeni ve slotu. Po probuzeni notebook ochotne pracuje s FDD
nebo s CDROM, podle toho co najde. ( SUSE 7.2 )

--

Pavel "PaFouk" Formanek
Ustav Termomechaniky AV CR Praha, Dolejskova 5