vymenitelna mechanika

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Úterý Únor 19 10:16:45 CET 2002

> Mam take notebook IBM T series a osvedcil se mi jeden trik.
> Notebook zavru, chvilicku pockam az usne a pak s klidem vymenim
> zarizeni ve slotu. Po probuzeni notebook ochotne pracuje s FDD
> nebo s CDROM, podle toho co najde. ( SUSE 7.2 )

Pokud to jde takto jednoduse, tak by se to dalo urcite urychlit nejakou
klavesovou kombinaci, ktera ho uspi hned a nebudete muset ani zavirat ten
dekl.
Me to funguje na Fn+F3. Mimo jine vyrobce (Siemens - mam Scenic mobile 510)
implementoval tuto vlastnost, pro pripad pripojene externi klavesnice, ktera
nema klavesu Fn, na kombinaci Ctrl+Alt+F3, coz me zere, protoze kdyz chci
prepnout z X do treti kozole, tak uspim pocitac. Ctvrta konzole je jeste
horsi - to ho rovnou hibernuju :-(

S pozdravem Zdenek Bohm