vystup na tiskarnu v C

martin.kula na deltaes.cz martin.kula na deltaes.cz
Úterý Únor 19 19:25:22 CET 2002

Zdar

Pokud to chcete co nejjednoduseji jak pisete - tak:
1. protokol zapisujte na stdout ci stderr a ten presmerujte pri spousteni
   na lpr
2. mate-li stdout a stderr pouzity jinak tak si protokol zapisujte do
   souboru, ktery muzete primo tisknout na pozadi pomoci treba
   tail -f soubor | lpr &

To mi prijde jako nejjednodussi nicmene lze take pozit volani system ci
pipe -> fork -> exec.. nebo zapis nizkourovnove na port a pod, ale proc
nepouzit to co nam system nabizi primo ;-)))

Martin