vystup na tiskarnu v C

Martin Sveda sejda na kn.vutbr.cz
Úterý Únor 19 21:30:08 CET 2002

    Zdravim,
pouzivat nejake nizkourovnove rutiny pro zapis na port
bych nechtel - nevim, jestli by to nemelo bezet pod
rootem, coz bych samozrejme nechtel.

A presmerovavat to pres stderr na stdout mi neprijde
tak dobre, alespon u typu programu, ktery pisu.

Sam jsem se o to pokusil cestou pres fork, ale jsem
v programovani pod Linuxem zacatecnik a nepodarilo
se mi to uplne 100% - proste to vytisklo, ale ten
program se dal choval nejak divne, takze jsem ho
ukoncil. Tzn., ze co jeden tisk, to nove spusteni programu

Takze bych sel spis cestou pres ten fork(), jen nevim,
jak to spravne napsat. Hodil by se mi nejaky
jednoduchy priklad.

Dekuji vsem

--

----