kernel 2.4.17 mi asi smazal HDD

Petr Novák SuSE.Linux na seznam.cz
Úterý Únor 19 19:54:39 CET 2002

Dobrý den,
docela mě zaujal tento příspěvek. Jsem si říkal, že bych si docela taky
nějaký udělal, ale hned jsem to zavrhl, protože umím pěkný houbelec.

> Dobrý den.
> Nevíte někdo o nějaké webové stránce
> kde bych si mohl ověřit své znalosti v Linuxu?
>

> Hacx

Před kompilací jádra se tu hodně varuje z příčiny ztráty dat. Já se o svoje
taky bojím a proto nemám LILO v MBR, ale na disketě. Pořád nemohu rozchodit
moje ISDN, tak jsem si zkompiloval vlastní jádro - konkrétně 2.4.17. Vše
fungovalo skvěle (= data a nic se nerozbilo), ale ISDN furt nic. Kompiloval
jsem jádro poprvé a docela to šlo. Sice to zabralo 2 hodiny lámání si hlavy
na xconfigem, ale dělal jsem to s respektem. Co jsem nastavoval jsem věděl
až na věci týkající se sítě, modemů a ISDN. Neporadil byste někdo jak na to
?

Petr