Packet-CD patch (Was: Re: kernel 2.4.17 mi asi smazal HDD)

Tom Hudec Tom na ABBA.cz
Pátek Únor 22 02:29:51 CET 2002

Martin Kokeš wrote:

> Kernel 2.4.17 by měl být myslím dostatečně stabilní. Alespoň si nejsem vědom
> nějakých vážných chyb (no o jedné vím, packet-cd patch na pre18 verzi je
> mnohem stabilnější :-)...).

Mohu se zeptat, jaký patch packet-cd používáte?
Chystám se totiž záplatovat 2.4.17 na packet-cd a našel jsem pouze
packet-0.0.2o-pre1 pro 2.4.7 a Vy píšete o patchi na pre18.

--

Tom Hudec <Tom(at)ABBA.cz>, editor of Tom's ABBA pages http://ABBA.cz/

   .''`.  The box said Windows, NT or better, so I installed Linux. :-)
  : :' :
  `. `'   Debian GNU/Linux  http://www.debian.org/  http://www.debian.cz/
    `-    The Perfect OS - the most software, the most people