ISDN na SuSE 7.1

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na centrum.cz
Středa Únor 20 09:29:07 CET 2002

On Tue, Feb 19, 2002 at 07:54:39PM +0100, Petr Novák wrote:
> Před kompilací jádra se tu hodně varuje z příčiny ztráty dat. Já se o svoje
> taky bojím a proto nemám LILO v MBR, ale na disketě. Pořád nemohu rozchodit
> moje ISDN, tak jsem si zkompiloval vlastní jádro - konkrétně 2.4.17. Vše
> fungovalo skvěle (= data a nic se nerozbilo), ale ISDN furt nic. Kompiloval
> jsem jádro poprvé a docela to šlo. Sice to zabralo 2 hodiny lámání si hlavy
> na xconfigem, ale dělal jsem to s respektem. Co jsem nastavoval jsem věděl
> až na věci týkající se sítě, modemů a ISDN. Neporadil byste někdo jak na to
> ?

Jen tak pro zajímavost: Jaký máš typ ISDN? Pokud externí Divu, musíš
s ní zacházet jako s obyčejným modemem a nejsou s ní problémy. Pokud
interní kartu, nemusíš zpravidla nic kompilovat a pouze přidáš balíček
pro ISDN a natáhneš modul. V prvním případě je to zařízení ppp0, ve
druhém ippp0, které je vytvořeno po navázání spojení.

Jede Ti minicom?

Bye Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal