ISDN na SuSE 7.1

SuSE.Linux na seznam.cz SuSE.Linux na seznam.cz
Čtvrtek Únor 21 18:21:21 CET 2002

Já mám USB Fritz! ISDN2 na lines Český Telecom [balík online od Telecomu].
ISDN4linux mi ho vůbec nebral CAPI4linux hlásilo konflikt kernelu. Navíc
fxusb.o originálně zkompilovaný pro SuSE 7.1 nechodil a když jsem
zkompiloval fxusb.o nově, tak mi to hlásilo, že jsem to zkompiloval pro
jádro 2.4.0, když mám pouze originální SuSE 2.4.0-4GB. Vůbec nevím, jak to
rozjet :'-( ! (Kde se dá vypnout kontrola ověřování modulů pro verzi jádra
pro zaváděné moduly třeba pomocí insmod nebo modprobe ?)

Děkuji Petr Novák

Kompiloval