Kde se nastavuje Xdesktop pri strart?

Radim Rozenek Radim.Rozenek na osu.cz
Středa Únor 20 11:36:53 CET 2002

Pekny den,
omlouvam se za zacatecnicky dotaz, ale poprve se mi stalo, ze po instalaci RH 7.1 CZ mi po startu X nabiha twm a ne KDE, ktere je v systemu nainstalovane. Zajimalo by me ve kterem konfihgutaku se to nastavuje. V inittab jsem zadnou zminku o twm ani kde nenasel.

mam este jeden souvisejici dotaz: Kdyz mam v systemu nainstalovano vice desktopu (konkretne KDE a GNOME) a chtel bych si zvolit, ktera prihlasovaci obrazovka na me po startu vyjukne.

Posledne jsem mel od instalace nainstalovane KDE a dodatecne jsem pridaval Gnome a pak se mi startovala prihlasovaci obrazovka od Gnomu a ja nevedel jak tam dat zpet tu KDE.

Diky moc. Radim Rozenek