Kde se nastavuje Xdesktop pri strart?

Středa Únor 20 11:43:00 CET 2002

Radim Rozenek píše:
> Pekny den,
> omlouvam se za zacatecnicky dotaz, ale poprve se mi stalo, ze po instalaci RH 7.1 CZ mi po startu X nabiha twm a ne KDE, ktere je v systemu nainstalovane. Zajimalo by me ve kterem konfihgutaku se to nastavuje. V inittab jsem zadnou zminku o twm ani kde nenasel.
>
> mam este jeden souvisejici dotaz: Kdyz mam v systemu nainstalovano vice desktopu (konkretne KDE a GNOME) a chtel bych si zvolit, ktera prihlasovaci obrazovka na me po startu vyjukne.

> [...]
	Máte na disku /etc/inittab?
x:5:respawn:/etc/X11/prefdm -nodaemon
	Máte na disku /etc/X11/prefdm? Je to shell skript?
if [ -f /etc/sysconfig/desktop ]; then
        source /etc/sysconfig/desktop >/dev/null 2>&1
        [ -n "$DISPLAYMANAGER" ] && DESKTOP=$DISPLAYMANAGER
        elif [ "$DESKTOP" = "KDE" -o "$DESKTOP" = "KDE1" -o "$DESKTOP" =
"KDE2"
	Máte na disku /etc/sysconfig/desktop? Zkuste ho upravit do této
podoby:
DISPLAYMANAGER=KDE

	To je nastavení globální. Uživatelé si pak sami mohou změnit
prostředí pomocí switchdesk na své oblíbené, a to nejenom kde/gnome; v kdm
také přímo při přihlašování.