OT: Re: silne reklamni kafe

Ladislav Michl ladislav.michl na hlubocky.del.cz
Středa Únor 20 11:35:40 CET 2002

On Wed, 20 Feb 2002, Michal Krause wrote:

> Diky za zastani, ale tentokrat ho neni treba. Ta reklama se tam nemela
> objevit a byla to skutecne chyba na strane nasi medialni agentury. Ve
> smlouve s nimi mame reklamy od M$ jednoznacne zakazane, ale nekdo to u
> nich bohuzel prehledl. V soucasne dobe je podle jejich vyjadreni jiz
> tato kampan z Roota stazena.

uff... a ja si vzdycky myslel, ze slusne vydavatelstvi dusledne oddeluje
praci reklamni agentury a redakce. mely by fungovat naprosto nezavisle a
nevidim duvod, proc stahovat reklamu na veci, ktere mi zrovna nevoni. je
snad microsoft horsi zakaznik nez ostatni?

ladis

btw
1) netvrdim, ze mi m$ produkty nejakym zpusobem ucarovaly. vsechny me
   stoje jsou linux-only (nez si nekdo rypne)
2) za OT se omlouvam, ale nedalo mi to :-)