silne reklamni kafe

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Středa Únor 20 11:43:18 CET 2002

> uff... a ja si vzdycky myslel, ze slusne vydavatelstvi dusledne oddeluje
> praci reklamni agentury a redakce. mely by fungovat naprosto nezavisle a
> nevidim duvod, proc stahovat reklamu na veci, ktere mi zrovna nevoni. je
> snad microsoft horsi zakaznik nez ostatni?

To mate/mas jiste pravdu, ale ustanveni blokujici reklamu nekterych firem
jsou v podobnych smlouvach docela bezne (z konkurecnich duvodu obvykle).
Trebas na redboxu neuvidite/neuvidis _placenou_ reklamu na tiscali nebo iol
(sice se tam obcas dostane via billboard, ale to je jina kapitola).
Stejne tak zastupci bmw si nad firmu nepovesi reklamu na audi, i kdyby si
audi chtela zaplatit ;-)

--
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
+420 2 33011644