Videa Microsoft OFFTOPIC

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Středa Únor 20 12:33:30 CET 2002

On Wed, 20 Feb 2002, Andrej Gulis wrote:

> Hello ,
>
> Chcel by som sa opytat, ake meno a heslo je na tu stranku. Chcel by som
> si tie videa stiahnut a kvoli heslu mi to blokuje. Diky.

Nesmysl, ted jsem to dotahal a zadny heslo to nechce.

Jinak to vazne doporucuji kazdemu ke zhlednuti, zvlast ten "Zoufaly
deda" na strese je povedeny, takove zoufalstvi bude z tech M$ produktu asi
caste, u nas mame vyhodu, ze tu neni moc rovnych strech :))

Ovsem asi nejlepsi je "kveta ohradnikova", kdy se vlastne z tridice posty,
obsluhy call centra a stavebniho delnika stanou MCP :)) To se uz potom
nedivim, ze ta jejich podpora je takova jaka je :)

Jako perlicka je to Mambo #5, kdy se krasne zpiva "one click right, one
click left", do toho je videt, jak se krasne da pretahovat ikonka IE
exploreru z jedna poloviny obrazovky na druhou a tim uz je pulka MCP
hotova :)))

Fakt zabava, po takovem narocnem dnu to i celkem potesi.

R.V.