Videa Microsoft OFFTOPIC

Hana Skoumalova Hana.Skoumalova na ff.cuni.cz
Středa Únor 20 13:42:53 CET 2002

Radek Vybiral wrote:
> Jinak to vazne doporucuji kazdemu ke zhlednuti, zvlast ten "Zoufaly
> deda" na strese je povedeny, takove zoufalstvi bude z tech M$ produktu asi
> caste, u nas mame vyhodu, ze tu neni moc rovnych strech :))

Mělo to být v Murmanské ulici, ale Vršovice takhle nevypadají...

> Jako perlicka je to Mambo #5, kdy se krasne zpiva "one click right, one
> click left", do toho je videt, jak se krasne da pretahovat ikonka IE
> exploreru z jedna poloviny obrazovky na druhou a tim uz je pulka MCP
> hotova :)))

Co je to prosím vás za formát .asf? Já tedy právě nesedím u Linuxu a
ShowMeTV ze Solarisu si s tím nějak neporadil. Který přehrávač by to uměl?

Hanka
--
Hana Skoumalova     Institute of Theoretical & Computational Linguistics
                                                       Charles University