OT: Re: silne reklamni kafe

Michal Špaček skim na deltaes.cz
Středa Únor 20 13:04:35 CET 2002

On Wed, Feb 20, 2002 at 12:48:39PM +0100, Ladislav Michl wrote:
> [...]
> nebo Super (od zdi ke zdi :-). je celkem obvykle, ze media si navzajem
> poskytuji reklamni prostor prestoze si konkuruji a jejich redaktori se
> nemusi mit v lasce. ve svete klasickych novin je bezne, ze redakce najde
> na firmu nejakou spinu a na protejsi strane se objevi reklama teto
> firmy. na tom neni nic divneho a opak by svedcil o ekonomicke provazanosti
> (je-li mozne z "principialnich" duvodu odmitnout inzerenta, kde je
> zaruceno, ze oni "vpusteni" se nejakym necistym zpusobem nevlichotili do
> prizne? ("ja se vas neptam jste-li neuplatny, ptam se kolik?" ;-)).
Hm souhlasim a bezu zpet ten nazor dole.. Mel by se brat na vsechny
stejny metr.

Docela me tohle pobavilo v poslednich cislech Reflexu:
Reklama na aaa a vuci tomu kritika na aaa.
Bylo to tam vysvetleno v uvodniku a myslim, ze je to logicke.

Puvodne jsem myslel, ze root se muze vymknout takovym obecnym
pravidlum, ale nemuze.

> a na {cem,kom} je zavisly root.cz?
hmm mas pravdu, ze je to medium a jako medium by se melo chovat.

> btw, uz funguje discuss na linux.cz ?
To by me taky zajimalo.

skim