silne reklamni kafe

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Středa Únor 20 13:07:16 CET 2002

"Ladislav Michl" <ladislav.michl na hlubocky.del.cz> schrieb im Newsbeitrag
news:Pine.LNX.4.21.0202201125560.4881-100000 na hlubocky.del.cz...

> uff... a ja si vzdycky myslel, ze slusne vydavatelstvi dusledne oddeluje
> praci reklamni agentury a redakce. mely by fungovat naprosto nezavisle

Co je to za nezmysel? Ak robim vegetariansky casopis, nebudem
v nom uverejnovat reklamu na bocik. Ak robim casopis ODS,
nebudem v nom davat reklamu KSCM.

> nevidim duvod, proc stahovat reklamu na veci, ktere mi zrovna nevoni. je
> snad microsoft horsi zakaznik nez ostatni?

Ak ma kvoli nemu moja cielova skupina prestane citat alebo ak mi
kvoli tomu odidu autori obsahu, moze byt zakaznik aky chce...

Mne je to vcelku jedno (na bannery sotvakedy vobec pozriem,
uz som si vypestoval akysi mentalny junkbuster :-)), ale ze tento
thread vobec vznikol je dokazom toho, ze to niektorym citatelom
vadi.

Zdravi
--
                                                          Stano