OT: Re: silne reklamni kafe

Michal Ludvig michal-linux na logix.cz
Středa Únor 20 13:41:42 CET 2002

Ladislav Michl wrote:
> uff... a ja si vzdycky myslel, ze slusne vydavatelstvi dusledne oddeluje
> praci reklamni agentury a redakce. mely by fungovat naprosto nezavisle a
> nevidim duvod, proc stahovat reklamu na veci, ktere mi zrovna nevoni. je
> snad microsoft horsi zakaznik nez ostatni?

Ve smlouve s kazdou reklamni agenturou mate napsano, ze muzete
libovolnou kampan odmitnout a vetsinou i definovano, ktere kampane k vam
na server nesmi. Povetsinou je to konkurence, ale kdyz budete mit
spadeno na vyrobce krmeni pro rybicky, tak ani bannery na nove, lepsi
zizalky k vam reklamka pustit nesmi. Koneckoncu je to vas server a vy
rozhodujete, kdo na nej bude psat. Tak proc byste nemel mit moznost
rozhodovat i kdo si na nej muze davat sve obrazky? Samozrejme pokud by
se jednalo o "verejnopravni root.cz" tak by byla situace ponekud jina,
ale tady se jedna o Root.cz soukromy.

ML