OT: Re: silne reklamni kafe

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Středa Únor 20 13:53:16 CET 2002

On Wed, Feb 20, 2002 at 12:48:39PM +0100, Ladislav Michl wrote:

> ne. slusnost spociva v poskytnuti stejnych podminek vsem inzerentum.
> redakce a vydavatelstvi jsou dve odlisne veci, byt by byly obe zastoupeny
> jednou osobou. pokud jde o prijem inzerce, nemaji tam osobni antipatie co
> delat. tento postup je zalovatelny (diskriminace zakaznika). otazkou je,
> cim se root.cz citi byt...

 Todle mi unika. Jdi se podivat do nejakeho hypermarkeru do napr.
 oddeleni s joguratama. Zjistis, ze dva vedle sebe stojici obchody
 maji ruzny sortiment a ze jeden z nich vubec nema zbozi urcite firmy
 a to i presto, ze ta firma je ze stejneho mesta a v ramci CR dokonce
 dominantni v danem oboru. Proste si vybiraji komu daji misto na
 regalu. Stejne tak si neco.cz muze vybrat co bude mit na svych
 strankach - nevidim rozdil mezi regalem a web strankou.

 Podobne v playlistu nekterych ceskych radii nenajdes nektere
 producenty hudby ac je dana pisnicka moralne i zanrove OK a to proste
 proto, ze dane radio ma zjisteno, ze pokud daneho interpreta se kterym
 ma posluchac spojene jeste neco jineho (napr. Danda + skins) zahraje tak
 posluchac preladi.

 IMHO by diskriminace byla pokud by root.cz zakazoval pristup na
 stranky tem co maji napr. zelenou barvu kuze.

> protoze tim diskriminuje zakaznika. (a pokud by u nas fungoval precedencni
> system netrval by soud ani nijak dlouho :-)

 Dost o tom pochybuji, pokud by dany server prokazal, ze ho to
 poskozuje tak mu to tezko muze nekdo nakazovat.

        Karel

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>
 http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/