OT: Re: silne reklamni kafe

Michal Špaček skim na deltaes.cz
Středa Únor 20 14:13:19 CET 2002

On Wed, Feb 20, 2002 at 01:53:16PM +0100, Karel Zak wrote:
>  Todle mi unika. Jdi se podivat do nejakeho hypermarkeru do napr.
>  oddeleni s joguratama. Zjistis, ze dva vedle sebe stojici obchody
>  maji ruzny sortiment a ze jeden z nich vubec nema zbozi urcite firmy
>  a to i presto, ze ta firma je ze stejneho mesta a v ramci CR dokonce
>  dominantni v danem oboru. Proste si vybiraji komu daji misto na
>  regalu. Stejne tak si neco.cz muze vybrat co bude mit na svych
>  strankach - nevidim rozdil mezi regalem a web strankou.
>
>  Podobne v playlistu nekterych ceskych radii nenajdes nektere
>  producenty hudby ac je dana pisnicka moralne i zanrove OK a to proste
> [...]

Ja bych to videl trosku jinak - co je to root.cz a jak se treba lisi
od "hypermarket X"?

Ja myslim, ze root.cz je a chce byt objektivni medium.
Objektivni medium dava {myslim, ze je to zachyceno i v medialnim
zakone - nevim jiste} napr prostor pro odpoved firme, kterou kritizuje
a taky je oddelena reklama od redakce.
Bylo to presne popsano v posledni cisle reflexu na uvodni strance - ze
maji oddelenu redakci od inzertni casti a ty vzajemne o sobe nevi.
Byla to odpoved na stiznosti ctenaru.

Takze to ma cosi do sebe.

btw: k tem hypermarketum - co vim, tak firmy si kupuji misto v obchode
- takze by byla diskriminace, kdyby nejake firme nabizejici jogurty
  zakazali to misto koupit. To je to same s reklamou.

Kdyby treba MS napsal clanek o linuxu, tak by bylo diskriminaci
zakazat mu na rootu ten clanek otisknout. {i kdyby byl nepravdivy - na
to jsou reakce druhe strany a vznika diskuze, ktera neco rekne}
A je to objektivni - zbytek je IMHO pouha demagogie.

skim
  Michal "sKim" Spacek         	Brno, CZ, Europe
 E-mail: skim na deltaes.com
    icq: 66962942		user: debian, TeX