OT: Re: silne reklamni kafe

Martin Tomasek mtd na mk.cvut.cz
Středa Únor 20 14:02:23 CET 2002

> ne. slusnost spociva v poskytnuti stejnych podminek vsem inzerentum.
> redakce a vydavatelstvi jsou dve odlisne veci, byt by byly obe
> zastoupeny jednou osobou. pokud jde o prijem inzerce, nemaji tam osobni
> antipatie co delat. tento postup je zalovatelny (diskriminace
> zakaznika). otazkou je, cim se root.cz citi byt...

pokud se nemylim, nejde prece o nejake osobni antipatie vuci m$, jde o to,
ze ctenari roota nejspis nebudou mit m$ moc v lasce a root by poskozoval
sam sebe, kdyby takovou reklamu zverejnit.

ja sice chapu Vas pohled, ze etika a moralka nema s reklamou nic
spolecneho, vsechno je jen medium, cilova skupina a konzumenti, ale dost
silne se mi tento zjednodusujici pohled nelibi.

btw, kdyz bysme Vas nazor na "diskriminaci" a zalovatelnost dovedli o
dusledku, pak v podstate projev jakehokoli nazoru znamena diskriminaci,
tedy je zalovatelny :-)

> tady dochazi k mirnemu mateni pojmu. microsoft neni konkurentem roota
> (nebo jo? ;-).

microsoft se sam postavil do pozice nepritele (a i konkurenta) free
software. pokud chcete dikaz, staci se treba podivat na microsoftem
zaplacene vyzkumy rozsirenosti jednotlivych operacnich systemu, prohlaseni
jednotlivych predstavitelu m$ atd...

--
Martin Tomasek, mtd na email.cz
BOFH excuse #318: