OT: Re: silne reklamni kafe

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Středa Únor 20 15:02:55 CET 2002

On Wed, Feb 20, 2002 at 02:13:19PM +0100, Michal Špaček wrote:

> Ja myslim, ze root.cz je a chce byt objektivni medium.
> Objektivni medium dava {myslim, ze je to zachyceno i v medialnim
> zakone - nevim jiste} napr prostor pro odpoved firme, kterou kritizuje
> a taky je oddelena reklama od redakce.
> Bylo to presne popsano v posledni cisle reflexu na uvodni strance - ze
> maji oddelenu redakci od inzertni casti a ty vzajemne o sobe nevi.
> Byla to odpoved na stiznosti ctenaru.
>
> Takze to ma cosi do sebe.

> Kdyby treba MS napsal clanek o linuxu, tak by bylo diskriminaci
> zakazat mu na rootu ten clanek otisknout. {i kdyby byl nepravdivy - na
> [...]

 Nezda se vam ponekud rozdil mezi plochou poskytnutou pro nazor a
 plochou _prodavanou_ za uplatu pro prezentaci nekoho. Nikdo nerika
 (a nikdo nedela  - viz. rekce od JXD na root.cz) diskriminaci nazoru.

 ... asi konec. Je to vice nez OT.

        Karel

PS. kazdy kdo ma na zadech vytetovano Harley-Davidson diskriminuje
    fi. Indian a mel by tedy mit minimalne na hrudniku vytetovano
    Indian! ... necht je demagogie dokonana :-)

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>
 http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/

 C, PostgreSQL, PHP, WWW, http://docs.linux.cz, http://mape.jcu.cz