OT: Re: silne reklamni kafe

Zdenek Pizl z.p na linux-cd.cz
Středa Únor 20 14:41:15 CET 2002

Dne st 20. únor 2002 14:13 Michal Špaček napsal(a):

> Ja bych to videl trosku jinak - co je to root.cz a jak se
> treba lisi od "hypermarket X"?

skip to the bottom !

> [...]
> vzajemne o sobe nevi. Byla to odpoved na stiznosti
> ctenaru.
>
> Takze to ma cosi do sebe.
>
> btw: k tem hypermarketum - co vim, tak firmy si kupuji
> misto v obchode - takze by byla diskriminace, kdyby
> nejake firme nabizejici jogurty zakazali to misto koupit.
> To je to same s reklamou.
>
> Kdyby treba MS napsal clanek o linuxu, tak by bylo
> diskriminaci zakazat mu na rootu ten clanek otisknout. {i
> kdyby byl nepravdivy - na to jsou reakce druhe strany a
> vznika diskuze, ktera neco rekne} A je to objektivni -

takze jaky je zaver z Vaseho prispevku? Nikde jsem nenasel
nejaky vysledny nazor na vec (asi jsem jeste unaveny po
obede).

ad reklama - pokud to nekomu uniklo, tim ze root.cz
nezobrazi nejakou reklamu, prichazi o (lehce) vydelany
penize, zvlaste, kdyz to je kontroverzni reklama.

Stejne svobodne jako trafikant, ktery se rozhodne
neprodavat bulvar a neprodava tedy ani MFD, se na rootovi
rozhodli, ze neprodaji svuj prostor urcitemu inzerentovi.

Tak jako si MFD pujdete koupit jinam, tak se muzete na tu
reklamu podivat na jinych strankach.

Zaver: je to vec kazdeho subjektu.

**********

ad hypermakety - mam par kamaradu, kteri se (na vysoke
urovni) zabyvaji prodejem potravinarskych komodit. Rikaji
trochu neco jineho - hypermarkety VYZADUJI UPLATKY za to,
ze zbozi vubec zaradi do prodeje. Citite tu ironii, ja tedy
ano.

ad konference - tahle konfera jde fakt do hajzlu, jinak se
to rici ani neda. Pojdte radsi resit problemy, ktere maji
neco spolecneho s linuxem a OSS. Jsem zvedavy, jestli se
nekdo misto planeho plkani o picovinach rozhoupe a treba
zacne resit "wavelan - bogus PCI".

				z.p.