postfix

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Středa Únor 20 15:54:09 CET 2002

On Wed, 20 Feb 2002, Bc. Radek Krejča wrote:

> Co podle me Postfix neumi (mohu se mylit, ale nepovedlo se mi na to prijit)
> je mit usery jinde, nez v systemu. Coz umi napr. Qmail, kde je muzete mit i
> v MySQL databazi. Ovsem dle meho soudu je to z hlediska bezpocnosti lepsi
> mit v systemu.

Tohle je urcite diskutabilni nazor, protoze kdyz nekdo nekde nema konto
neni potreba resit jak mu zabranit v lokalnim prihlaseni. Na druhou
stranu, uzivatele bez realnych kont nemohou vyuzivat zabezpeceni na urovni
systemu (pristupova prava).

Dorucovat uzivatelum, kteri nemaji ucet v /etc/passwd by melo jit i
postfixem, ale asi by s tim bylo vice prace nez s qmailem. Postfix ma zase
lepsi licenci.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Ze zakonu rovnovahy:
    Koho jsi zlehcil, ten ti pritizi.