Tykani v konferenci

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Středa Únor 20 15:57:24 CET 2002

On Wed, 20 Feb 2002, Petr Lascak wrote:

>   Vzhledm ke ke stavu naseho skolstvi bych s timto nesouhlasil. Vim ze jsem
>   latku vykladal za "ucitele" protoze on to z ucebnice nepochopil :-)

Nemyslim, ze by setkani student-profesor ze stredni skoly bylo v teto
konferenci az tak caste, spis se jedna o VS (Hi Pavel Kankovsky! ;) ).

Osobne by mi bylo prijemnejsi tykani, jsa na to zvykly z FidoNetu, a musim
po sobe maily kontrolovat, aby mi nejake to tyknuti neujelo (mne osobne je
naprosto jedno, jak mne kdo oslovuje ;) ).

Pokud neco takoveho davat do Meta-FAQ, tak asi jen jako doporuceni, dovedu
si predastavit, ze eixtsuji lide vyhraneni, az uz tim nebo onim smerem.

--
JiKos.