Tyk?n? v konferenci

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Středa Únor 20 16:36:18 CET 2002

"David Tok" <ddt na coolnet.cz> schrieb im Newsbeitrag
news:Pine.LNX.4.33.0202201515340.1958-100000 na frodo...

> Pratele, mozna by stalo na uvahu, ze ve vztahu student vs ucitel
> je vykani zadouci z toho duvodu, ze ucitel je osoba studentovi
> vedomostne nadrazena

So vsetkou uctou, toto zvlast v nasom obore zdaleka nebude
vzdy platit. Kazdy sa specializuje na nieco ine a student
vediaci o svojej "srdcovej" oblasti daleko viac ako vyucujuci
je beznym a normalnym ukazom, aj ked je vyucujuci vynikajuci
odbornik aj pedagog.

Za mojich cias to dotycni riesili tak, ze mi zadali semestralku
a na cviceniach ma viac vidiet nechceli :-)

Samozrejme su aj pripady, ked niekto uci nieco, o com nic nevie
a vediet nechce, akurat si precital skripta o kapitolu dopredu -
taky si ovsem uctu nezasluhuje ziadnu...

> Ja si myslim, ze ale zde v konferenci (zvlaste u tak sirokeho
> pojmu jakym linux je) se neda presne definovat ten toho umi vic
> a ten toho umi min.

Presne tak.

Zdravi
--