postfix

Matej Cepl ceplma00 na yahoo.com
Středa Únor 20 20:21:23 CET 2002

On Wed, Feb 20, 2002 at 02:52:37PM +0100, Bc. Radek Krejča wrote:
> Co podle me Postfix neumi (mohu se mylit, ale nepovedlo se mi
> na to prijit) je mit usery jinde, nez v systemu. Coz umi napr.
> Qmail, kde je muzete mit i v MySQL databazi. Ovsem dle meho
> soudu je to z hlediska bezpocnosti lepsi mit v systemu.

Sám používám postfix na dial-upu, takže tohle nejsou moje
problémy, ale z mých dávných časů, kdy jsem byl zapsán na
postfix-users na postfix.org, si pamatuji jakousi diskusi o tom,
jestli je možné mít uživatele v Oraclu, protože MySQL pro
dotyčného byl moc malý (...). Takže to snad jde. Zkuste prohledat
tamní archivy.

Matěj

--
Matej Cepl, ceplma00 na yahoo.com
138 Highland Ave. #10, Somerville, Ma 02143, (617) 623-1488

There's a long-standing bug relating to the x86 architecture that
allows you to install Windows.
	-- Matthew D. Fuller