M$ Sharing...

Miroslav Petricek mirek na petricek.cz
Úterý Únor 19 21:45:56 CET 2002

On Tue, Feb 19, 2002 at 06:39:25PM +0100, Zdenek Horak wrote:

> muze mi nekdo prosim poradit, jak mohu v RH 7.2 prochazet kompletne celou sit
> sdilenych slozek, pripadne jak dostat seznam vsech sdilenych slozek (dle
> uzivatelu).

V KDE, resp. v programu Konqueror je zabudována funkce, která umožňuje
procházení nejen SMB prostředků, ale i FTP, HTTP a NFS sdílení podobně
jako ve Windows.

Musíte mít nakonfigurovaný a spuštěný program lisa (dá se naklikat přes
grafické rozhraní) a nainstalovanou a nakonfigurovanou Sambu.

--
/*     Miroslav Petricek           mirek na petricek.cz
       Brno, Czech Rep.        mpetricek na uniscomp.cz