Tyk?n? v konferenci

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Středa Únor 20 21:27:35 CET 2002

> Narazim uplne presne na tu samou vec. V nasem oboru se velmi stira rozdil
> mezi ucitelem a zakem. Naprosto souhlasim.
> Souhlas, mel jsem na gymlpu ucitelku, ktera me z informatiky dala za 3,
> protoze jsem se s ni do krve pohadal, ze obrazovka neni vstup :-))))

Tedy pratele, nechci nikoho karat, ale myslim, ze vse podstatne bylo receno.
Kazdy si muze z diskuse vybrat co je mu blizke... nicmene pokud se o tomhle
tematu - s linuxem souvisejicim snad nejmene ze vsech temat za poslednich
par mesicu - chcete bavit dal, tak se prosim presunte do nejblizsi hospody
nebo do jine konference.

Dekuju,
 Zdenek Mazanec