Tyk?n? v konferenci

David Tok ddt na coolnet.cz
Středa Únor 20 20:41:39 CET 2002

On Wed, 20 Feb 2002, Stanislav Meduna wrote:

:"David Tok" <ddt na coolnet.cz> schrieb im Newsbeitrag
:news:Pine.LNX.4.33.0202201515340.1958-100000 na frodo...
:
:> Pratele, mozna by stalo na uvahu, ze ve vztahu student vs ucitel
:> je vykani zadouci z toho duvodu, ze ucitel je osoba studentovi
:> vedomostne nadrazena
:
:So vsetkou uctou, toto zvlast v nasom obore zdaleka nebude
:vzdy platit. Kazdy sa specializuje na nieco ine a student
:vediaci o svojej "srdcovej" oblasti daleko viac ako vyucujuci
:je beznym a normalnym ukazom, aj ked je vyucujuci vynikajuci
:odbornik aj pedagog.

Narazim uplne presne na tu samou vec. V nasem oboru se velmi stira rozdil
mezi ucitelem a zakem. Naprosto souhlasim.

:Za mojich cias to dotycni riesili tak, ze mi zadali semestralku
:a na cviceniach ma viac vidiet nechceli :-)

To znam, taky jsem mel nepreberne referatu.... :-)))

:Samozrejme su aj pripady, ked niekto uci nieco, o com nic nevie
:a vediet nechce, akurat si precital skripta o kapitolu dopredu -
:taky si ovsem uctu nezasluhuje ziadnu...

Souhlas, mel jsem na gymlpu ucitelku, ktera me z informatiky dala za 3,
protoze jsem se s ni do krve pohadal, ze obrazovka neni vstup :-))))

-- david tok