SED: vyhazování prázdných skupin

Matej Cepl ceplma00 na yahoo.com
Čtvrtek Únor 21 04:19:33 CET 2002

On Wed, Feb 20, 2002 at 05:53:03PM +0100, Pavel Kankovsky wrote:

>             ^     ^
>
> Pred kulatymi zavorkami (oznacny ^) chybi backslashe.
> Nicmene i tak to nebude fungovat na zacatku radky. To by to muselo
> znit s/\(^\|[^!?]\){}``/\1``/g.
>          ^^^

Díky za nakopnutí, i když jste asi nepochopil co jsem potřeboval.
Samozřejmě, že problém byl v těch závorkách, takže docela stačí

    sed -e 's/\([^?!]\){}\(``\)/\1\2/g'

Proč by to nemělo fungovat na začátku řádky?

Děkuji stejně

	Matěj

--
Matej Cepl, ceplma00 na yahoo.com
138 Highland Ave. #10, Somerville, Ma 02143, (617) 623-1488

The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as
the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to
steal bread.
	-- Anatole France