Routovanie podla src adresy - ako nastavit ?

Petr Kadlec petr.kadlec na gin.cz
Čtvrtek Únor 21 09:57:38 CET 2002

On Thu, 21 Feb 2002, Petr Kadlec wrote:

> [...]
> tabulku:
>
> necht mam eth0: 10.0.0.1/24, a default gateway 10.0.0.5 a
> eth1: 10.0.1.1/24, a dg 10.0.1.5
>
> (pisu z hlavy takze pokud bude nekde preklep tak se drzte dokumentace)
>
> routovaci tabulka main:
> 10.0.0.0/24 dev eth0 src 10.0.0.1
> 10.0.1.0/24 dev eth1 src 10.0.1.1
> default via 10.0.0.5 dev eth0
>
> pak bych si vytvoril dalsi routovaci tabulku (napriklad s cislem 5):
> ip route add 10.0.1.0/24 scope link proto static src 10.0.1.1 dev eth1
> table 5
> ip route add default src 10.0.1.1 via 10.0.1.5

kruci, tady melo byt take tabylka 5 takze
ip route add default src 10.0.1.1 via 10.0.1.5 table 5

--

 ( IPEX s.r.o.  /  GIN internet communications )
  Petr Kadlec      Chief of Network Development

  Office : Siroka 37,  Ceske Budejovice,  37001
  Tel.   : +420-38-635 75 94   +420-606-752-000
  Email  : petr.kadlec na gin.cz http://www.gin.cz