neexistujici zarizeni /dev/sda4 (problem se ZIP)

Kuffa Libor libor.kuffa na logit.cz
Čtvrtek Únor 21 14:03:09 CET 2002

Ale vzdyt jsem psal, ze ta ZIPka chodila - navic nedavam insmod imm, ale
modprobe imm, takze moduly pro SCSI se natahnou take.
Protoze nejsem u sveho PC, nemuzu vam napsat podrobnosti (a ja bl... si je
vcera nezapsal na papir), takze dneska si doma sepisu vsechny informace a
zitra je tady prezentuji.

Libor Kuffa

Kuffa Libor wrote:
> fdisk /dev/sda nahlasi totez:
> specialni zarizeni /dev/sda neexistuje
> mne to pripada, jako kdyby modul sice nahlasil, ze pripojil ZIPku, ale uz
> nevytvoril dane zarizeni v /dev.

Strilim od boku, protoze tuhle ZIPku k dispozici nemam, ale mate
zakompilovan ovladac/modul pro SCSI disk? Jenom ovladac pro radic (imm)
asi nestaci...