Voodoo 3 a /dev/3dfx

Robo Cernansky roboce na yahoo.com
Čtvrtek Únor 21 14:38:30 CET 2002

Zdravim,

mam pocitac s Voodoo 3 kartou a mam nejake nejasnosti ohladom /dev/3dfx
suboru. U mna sa totiz ziaden takyto subor nenachadza. Mam RedHat 7.2,
nainstalovanu Mesu aj SDL a 3D akceleracia podla vsetkeho funguje (gears
ukazuju 230 fps na P166MMX). Avsak skusal som rozbehat mplayer s podporou
3dfx ale pri pokuse prehravat video cez 3dfx vystup mi zahlasi, ze nemoze
pristupit k /dev/3dfx. Podobne aj pri -vo tdfxfb zas nemoze najst /dev/fb0.
Prehravanie cez xv mi funguje ale chcel by som skusit ci to cez 3dfx alebo
tdfxfb nebude rychlejsie.
Ako sa daju vytvorit /dev/3dfx a /dev/fb0 subory? Skusal som aj kompilovat
kernel (2.4.9) kde som zaskrtol vsetko co sa tyka Voodoo 3 a 3dfx aj
framebuffera ale nic sa nezmenilo. Pozeral som aj 3dfx HOW-TO ale je dost
stare a tyka sa starsich verzii XFree86. Ja mam najnovsie XFree86 z RedHat
7.2 (tusim 4.1.0).
Chcel by som na linuxe spustat aj 3D hry. Bude mi /dev/3dfx chybat aj tam
alebo to ide aj bez neho? Skusal som Tuxracer a mam pocit, ze by mohol ist
aj rychlejsie (ked to tak "od oka" porovnavam s windows hrami).

Vdaka za pripadnu pomoc. Uvitam kazdu pripomienku/skusenost s Voodoo3
kartou a novymi X-kami.

Robo.

--
Robo Cernansky