Help ???

Čtvrtek Únor 21 14:10:50 CET 2002

Marek píše:
> prosim o pomoc snayim se pridat usera do hedhatu 7.1
> o to pomoci prikazu
> /usr/sbin/useradd -m -c 'user' -d /home/user -s '/bin/bash -G '' -g 45 -e '' -p '1234567'
>
> me to nejde nemuzu prijit na chybu.
> Poradte kde je zakopany pes. Vim ze je to trivialni, ale nemuyu na to prijit.
	Já zase vím, že novodobí nonkonformní čtenáři (a že jich je v
konferenci většina) naprosto neuznávají meta-faq, ale najdete v nich mj.:
  * Před položením dotazu nejprve vyzkoušejte všechny způsoby, jak
    problém vyřešit vlastními silami.
 * V dotazu uveďte pokud možno co nejvíce informací o vašem
    problému. Je například dobré vědět jakou distribuci Linuxu
    používáte, jaká je verze softwaru, se kterým máte problémy, a
    tak podobně.
  * Připojte na konec zprávy svoji signaturu, oddělenou řádkem se
    dvěma pomlčkami a mezerou ("--| ").
Jak správně zvolit Subject
(tohle by bylo nutné opsat celé - splňujete skoro všechna kritéria)

	Odpověď nemůžete čekat, když nenapíšete ani minimum informací -
nepředpokládám, že jste mohl neuvést jméno účtu, který chcete založit.
Na většině systémů adduser/useradd funguje bez problémů.
/usr/sbin/adduser -c "Uzi vatel" -m -n jmeno
Viz též useradd (8). Můžete použít i různé klikací nadstavby nad useradd.