Help ???

Jaroslav Stribrsky Jaroslav.Stribrsky na vscht.cz
Čtvrtek Únor 21 17:31:53 CET 2002

a) pripojuji se ke komentarum kolegu ohledne volby subjektu :-)

Marek wrote:

> prosim o pomoc snayim se pridat usera do hedhatu 7.1
> o to pomoci prikazu
> /usr/sbin/useradd -m -c 'user' -d /home/user -s '/bin/bash -G '' -g 45 -e '' -p '1234567'
b)                                            ^^^^^^^^^^^^^^^^
neni zaterminovany retezec u vyebru shellu, pokud tam nebude za -s
apostrof, pripadne naopak pribyde jeste na konci za bash, tak by to melo
fungovat ...

> me to nejde nemuzu prijit na chybu.
> Poradte kde je zakopany pes. Vim ze je to trivialni, ale nemuyu na to prijit.
>
> Diky Marek

	Jarda

      Ing. Jaroslav Stribrsky
      Vysoka skola chemicko-technologicka
      Ustav pocitacove a ridici techniky
      Technicka 1905, 166 28 Praha 6, CZ
      E-mail: Jaroslav.Stribrsky(at)vscht.cz

Az mi bude tak sto deset, prijde Buh a zmackne RESET !