Tykání v konferenci

Honza Pazdziora adelton na fi.muni.cz
Čtvrtek Únor 21 14:05:29 CET 2002

On Wed, 20 Feb 2002 12:51:40 +0100, Stanislav Meduna <stanom na etm.at> wrote:

> Momentalne je tu default vykanie a ak si s dotycnym tykam, tak mu
> tykam aj tu (pokial si to pravda pamatam :-)). Mohlo by fungovat
> aj opacne riesenie - default tykanie a vykat iba v pripade vykania
> v real-life.

Cili Vy v real-life vsem lidem tykate? A jen nekterym vybranym
vykate? To ja si sve pratele volim trosicku konzervativneji, a presne
podle opacneho klice.

> Ostatne - koho tato tema (aj ked OT) zaujima, tak tento thread
> zrejme cita. Je tu momentalne niekto, kto by sa pri tykani necitil
> dobre?

Neni mi jasne, proc by mi v konferenci mel tykat nekdo, koho by to
pri nahodnem setkani na ulici nenapadlo.

 .project: Perl, mod_perl, DBI, Oracle, auth. WWW servers, XML/XSL, ...