Re: RE: Tykání v konferenci

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Středa Únor 20 12:51:40 CET 2002

"Vladimir Rengevic" <vlado na grafon.sk> schrieb im Newsbeitrag
news:00be01c1b9f7$39bc58b0$0202010a na pracant...

> A je dost paradoxne v maile vyucujucemu tykat a ked sa stretnu
> na chodbe tak mu vykat.

Vzhladom na to, ze to plati aj naopak (na vyucujuceho, ktory
dospelym studentom tyka a sam si necha vykat, by som ohlady
rozhodne nebral), by som v tomto zase ziadny velky problem
nevidel.

Paradoxne to zase az tak nie je - aj v realnom zivote je spusta
situacii, kde sa rovnakej osobe tyka alebo vyka podla okolnosti
(a to nemyslim len sefa a sexkretarku :-)).

Momentalne je tu default vykanie a ak si s dotycnym tykam, tak mu
tykam aj tu (pokial si to pravda pamatam :-)). Mohlo by fungovat
aj opacne riesenie - default tykanie a vykat iba v pripade vykania
v real-life.

Ostatne - koho tato tema (aj ked OT) zaujima, tak tento thread
zrejme cita. Je tu momentalne niekto, kto by sa pri tykani necitil
dobre?

Zdravi
--
                                                             Stano